.

Heeej :) Sitter och pluggar här på jobbet nu när det är så lugnt. Övar även på lite låtar som jag ska sjunga på lite olika brölopp framöver.
Idag blir det även sjunga lite med stahl efter jobbet:) Sen ska jag hem äta gooood mat!

Vecken består av jobb och träning. Har GALEN träningsverk efter helgens och veckans träning...
Helgen blir mysfredag med idol och lördag kanske utgång eller SEX AND THE CITY maraton med pizza å massa gott hos amanda:) ska "lana" med det istället hela natten :)

Var tidigare idag nere på 4her och såg ut ett nytt märkte vi ska få in!! SÅÅÅÅ snygga grejer jag dör!! Meeen, kommer inte fören januari....

Nu ska jag jobba igen :)

LOVE





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0