.

Heeej :) Trött.... sitter på jobbet och tittar på klockan vill gå heeeeeeem.
Tankarna idag har varit i "drömmarnas" värd :) NEW YORK !! Snart en månad kvar bara :):)
Var en stund på torp och kolla kläder men hitta inte något jag ville ha :/ men jag har sagt till mig själv , ska spara varenda krona.. Kommer ju vilja ha så mkt! Räkna ut på vad jag ungefär skulle ha med mig för "shopping pengar" så hade jag sparat ihop 16 tusen ........ så var ja typ WOOOOOOW FAN VA GÖTT  först, sen känner ja bara. Det jag försökt spara nu det sista ska de gå till kläder jag nästa år kommer typ slänga?? :P ?

Jaja, käka en gryymt go pasta med räkor på lejas förut.. ikväll blir det kötbullar med mos :)
Helgen blir lugn, lördagen kommer bli så roligt känner jag på mig redan nu :D


LOVE






ska nog göra mitt hår ljust igen.. trivs inte i mörkt...


Kommentarer
Postat av: y

Mitt hjärta....

2011-09-22 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0