music is my life

Sitter spelar hög musik och sjunger med till låtarna jag kan ;) Vad skulle ja gjort utan musik i mina öron, ? Man behöver det när man är glad,ledsen eller bara är. Just nu är jag nere.. min farmor mår inte bra alls och ligger inne på sjukhus pga hjärtat... Jag är så rädd när folk säger hjärtat pga det som hände min morfar! När pappa kom ner och sa farmor hade fått åka till näl pga hjärtat så bara mina ögon svartna, allt annat runt om bara blev helt oviktigt. När min älskade morfar dog var det pga hjärtat och det hände på några sekunder från skratt till gråt.

Detta ska inte hända min farmor och är glad hon kanske åkte in i tid denna gången!

Ikväll ska jag träffa richard som ska laga mat !! ;D GOTT!! Se film äta massa godis och ha fredagskväll !
Imorgon blir det jobb sen vin kväll hos amanda :)
Söndag loppis :P haha



LOVE





Kommentarer
Postat av: X

Åh kärlek!

2011-09-09 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0