without you

Heeej ;)
Jobbar, sitter och drömmer mig bort.
Ska göra mitt hår ljust ikväll !! Nu ska jag sluta vela och inse att jag bara passar i blont :)

Sen blir det bio med tjejerna :) Vet inte vilken vi skulle gå på :P

Köpt mig 2 par nya skor :) Har massa snyggt som jag inte visat er! Ska ta en dag palla mig i kläderna och ta lite kort !

Nu är helgen äntligen bestämd :) Ska upp till Sthlm !!! Spela in musik och träffa vänner!! Så kanske en eller två nya låtar kommer komma upp på bloggen inom kort:)
Ska bo hos alex å fanny så det är tjej kväll fredag sen får alex stå ut med två tjötrövar i en 20 kvadrat lägenhet en natt till :P

Försöker få med mig amanda å challe upp meeeeeee men som är så tråkiiiiiga!!! ;)

Har ett humm vad jag ska spela in men är det någon som kan ge tips på bra låtar gör gärna de här!!


LOVE





Kommentarer
Postat av: anna

du har inget emot att lämna bort ditt barn till andra o dina föräldrar? för egen tid, tex o gbg,sthlm, fester eller?:D

2011-09-29 @ 22:43:15
Postat av: Malin

Jag har så go familj och även från hennes pappas sida, att de blir alltid att någon av dom vill passa henne om jag ska åka iväg. Men denna helgen ska Amelia sova hos sin "moster" Amanda som hon kallar sig från lördag-söndag men det var för hon har tjötat få passa henne i snart ett år :) men vill typ inte lägga "last" på mina vänner som redan har sitt, fast jag vet att dom gör det mer än gärna och det uppskattar jag verkligen ;)

2011-09-30 @ 05:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0