2012-02-16

Hej:)
Slutar snart! Ska dra till överby och shoppa lite. Vill inte shoppa längre i uddevalla/trolhättan egentligen när man är i gbg eller sthlm där ZARA finns! Den butiken hittar jag ALLTID något i.
Imorgon är jag ledig:)

Igår var jag på gymmet för första gången på typ 2 månader..... Inte vågat träna pga de råa jag åkte på för inte så länge sedan. Men ååå vad skönt det var att få träna. Man mår så sjukt mkt bättre efteråt.

Helgen blir väldigt lugn. Jobbar på lördag igen så ska bara ta de lugnt imorgon kväll. Jag är inte de minsta sugen gå ut längre i detta väder. Fattar inte hur vi kunde gå ut varje helg förra året trots det var IS kallt och 1 meter snö... börjar väl bli gammal... :)

Fick mina naglar fixade av jessica igår. Blev såååå bra:) La på ett rött naglack som hon ska börja jobba med som ska sitta i 2 veckor. Vet ni alla tänker " säkert" :) Men det är tydligen inte ett vanligt naglack utan man måste göra det hos en "nagelstudio" för måste sitta med händerna i ett speciellt ljus.

Ha de så bra alla fina!!







Mina bästa tjejer!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0