bodyguard

Ligger och kollar på bodyguard just nu, ja dööööööööööööör !!! älskar den filmen.. Hennes livvakt, vrf kan inte alla killar va så?? hahah en ÄKTA MAN SOM VET HUR MAN SKA SKYDDA SIN KVINNA!! Jag tycker inte han är snygg på något sätt bara så jävla ball!! Sen när whitney houston sjunger.. de är helt sjukt ... kvinnan har verkligen fått en röst som inte går att beskriva med ord hur vacker den är!! Sen att hon knarkar och gör annat skit tycker jag är helt sjukt ! Varför gav inte gud mig den rösten i så fall?? hahaha hade aldrig valt knark före den rösten... men men.. Nu ska ja krypa ner i soffan me min lilla katt sonm ligger och kurrar på min mage <3 sov gott Pusss Malin







Kommentarer
Postat av: Malins tandläkare

men sluta skriv dina noveller!! å duu?? sluta drick coola kom vi översens om va? var det 23 hål vi sa ?

2009-12-27 @ 23:07:59
Postat av: Pappa

JASSÅ? SÅ DET VAR DIN KATT TROTTS ALLT??????

2009-12-27 @ 23:10:14
Postat av: lisaaa

åååååh vilken söt katt! va heter den och vad är det för ras? :)

2009-12-27 @ 23:30:49
Postat av: Anonym

Malin tandläkare: hahaha vet att de e mamma å sara som har kul:D och pappa du vet de är min katt nu :D



Lisa: Den heter rihanna :) haha, ja vet faktiskt inte va hon är för ras :( fick henne av en kompis, men någon slags skogskatt skule ja tro :D

2009-12-27 @ 23:41:37
Postat av: irmis

Haha malin din mysmänniska!

2009-12-28 @ 00:24:48
URL: http://irmishanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0