God morning !

Hej i stugan! Just nu sitter ja hemma i min underbara lägenhet och gör ingen nytta! MÅSTE verkligen till stan eller torp sen, inte köpt julklapp till någon förutom amelia.. illa ... De är så svart vad man ska ge till pappa ? Min pappa har bara tråkiga intressen, se tv äta mat och sova.. Vad ger man då lixom ?
Jag ska snart ta och städa lägenheten riktigt fin innan ja drar mig i alla fall för man vet aldrig när man kommer hit igen när julen i år firas hos mamma. Juldagen hos kusinerna och annan dagen hos farmor och farfar. Jag hatar att komma hem och de ser ut som hej kom och hjälp mig. luktar något äcklingt man missat slänga mm..
Igår kväll va jag seröst helt död när ja kom hem från jobbet, orkade knappt ta hand om mitt eget barn haha.
Min bästa vän marcus kom förbi en sväng och tjötade och som vanligt hade alltid något att klaga på hos mig,.. igår var de min nya katt.. hahah :D
Ska ta och ringa fanny och se om hon är sugen på att hänga med mig till stan:) GRYMT sugen på varm oboj!

Skriver mer ikväll och ska lägga in bilder.. Puss Mammi malin ..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen oboy hemma?

2009-12-27 @ 23:39:07
Postat av: Anonym

Nej missat köpa de :)

2009-12-27 @ 23:52:37
Postat av: Anonym

Nej missat köpa de :)

2009-12-27 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0