Gym.

Hej! Sitter på jobbet och har grymt tråkigt. Väntar på Amanda ska komma förbi och tjöta lite ! Vi ska svara på allt ni skrivit ikväll.. Har jobbat väldigt mycket de sista så inte haft tid att kunna sätta oss ner ihop och svara. Och ni som inte känner mig så ska ja berätta att jag är grymt dålig på allt som har med data att göra så behöver amandas hjälp med de mesta! Så hade ja vetat hur man svarar på inlägg hade ja säkert börjat gjort de lite själv. Ska försöka dra och träna efter jobbet om de inte blir jätte sent, måste upp hämta Amelia hos ahmed. Ska köra något pass me johanna å emelie som tydligen skulle vara jätte rolig. DOCK sjukt ont i kroppen sen igår, jag och fanny körde bodypump 60 min ... mina muskler är helt döda idag.. Men man blir ändå grymt taggad när man ser denna bilden på den läääätttt snyggaste rumpan ja vet!! Den hade inte varit helt fel om den satt på ens egen kropp! :) då hande ja nog legat hemma ikväll!! Pusss Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0