Julen är över:(

Jag tycker det är sjukt tråkigt julen nu är över .. Jag vet inte om de är julafton jag älskar med julen det är mer dagarna innan! Man pysslar, bakar dricker julmust och lyssnar på musik och man får en sådan härlig känsla i kroppen.. Nu sitter ja hemma hos mina päron, amelia har träffat min mormor som blir hennes gammel mormor och gammel farfar. Hon fick en gitarr av dom i julklapp, som hon just nu spelar på.... tror ja kommer få damp om ett tag när ja hört ljuder 24/7 om dygnet... :) Ikväll ska ja bara ta de lungt, sjukt trött... Ska be mamma stanna på hemmakväll på vägen hem så ja kan springa in och hyra en bra film! Skriver lite mer om helgen när ja kommer hem . :) puss Malin





Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan din mormor bli amelias gammel mormor OCH gammel farfar ??? :S

2009-12-27 @ 23:33:24
Postat av: Anonym

Det blir ju det för det är min mammas mamma och min mammas pappa .. min mormor då blir de ju gammel mormor ?

2009-12-27 @ 23:38:49
Postat av: Anonym

men det kan ju inte bli gammel mormor och gammel FARFAR om det är din mammas föräldrar :S

2009-12-29 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0