Late at night

Kan inte fatta att Calle gick till final. Katastrof. Det är det enda jag har att säga angående dagens idol.



Det har varit dålig uppdatering. Känns som att jag skriver det i varje inlägg men jag får bara inte tid att sätta mig framför datorn och skriva. Kanske är det snarare så att jag inte har det som en vana. Så jag får helt enkelt skaffa mig den vanan ! Vanan, vilket konstigt ord? Finns det ens?

Igår(torsdags) höll jag och Charlotte i en danslektion på en skola. Väldigt kul och det verkar som att vi kommer komma tillbaka dit fler gånger i vår vilket hade varit jättekul! Det är så skönt att få dansa lite ihop igen. Man märker ju verkligen att det var ett tag sedan. När man dansar tränar man ju verkligen hela kroppen och jag känner verkligen att det var ett tag sedan jag dansade.. Idag när jag skulle gå ur sängen kände jag mig totalt stelopererad.. haha.. Come ooooooooooooon, tyck lite synd om mig dååååå..

Imorgon blir det julbak hemma hos min kära mor & far. Skall bli riktigt mysigt.. Ska ta med kameran och ta bilder.. Vet att ni vill se bilder i bloggen så vad gör inte snälla jaaaaaaaag.. Jo jag laddar kameran.. only for you guys!  

Btw, svaren på frågestunden är på g ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0