SORRY!!

Pinsamt! hahah som ni märkt har de inte varit mkt skriv de sista .. eller rättare sagt inget.. Jag har inte haft någon data den är sönder men amandas förklaring vet ja inte haha :D Men nu har ja data å ska banne mej skriva :)
Jobbar jätte mkt nästan hela dec månag , januari lönen blir go kan ja lova ! Min lilla bebis har även varit jätte dålig :( förra veckan fick jag ringa ahmed så vi fick åka akut in till akuten pga amelia vaknade å lät som hon inte fick luft ... mitt hjärta stanna för några minuter och mina händer var helt darriga.. Hennes lilla ansikte var helt rött och titta på mig med ögon som var fyllda i tårar.. ingen syn man glömmer. Men vi åkte in och som tur är fick vi komma in så fort pga hon är så liten .. Dom tog prover på henne och de visade sig att hon hade svår hosta och vita höstblåser i halsen som tydligen gör jätte ont att de är jätte svårt att svälja och äta..
Dagen efter tyckte ja ändå att amelia inte var sig lik endå, så fick till bvc me henne å då kolla dom även öronen och då hade hon fått öronflamation ... :( stackars liten.. varit en väldigt tuff vecka för henne .. Men måste bara säga hon är grym amelia .. hon har varit helt otroligt glad och pigg trots medecinerna hon äter .. mammas tjej de :) !
I helgen var familjen på jul på liseberg! myyyyyyyys, tyvärr fick inte melis hänga med så hon var hemma hos pappi ! Bodde på radisson om de stavas så , grymt fräsht hotell som hade ett grymt spa och grym ! hängde mest i den varma jacuzzin och mådde helt okay om ja ska vara ärlig :) Gick ut och käkade me familjen och kusinerna på kvällen på ett spanskt matställe ! sjukt gott!! Sen gick ja upp och la mig tidigt för att vara pigg för att gå ner på morgonen och äta god hotell frukost.

Igår, måndag åkte vi hem från gbg åkte hämta min sessa som sa sitt första dubbel ord när ja kom HEEEEEEEEEJ MAAAAMMMMAAA ! :D typ så... sååå söööööt.... Sen åkte vi hem till lägneheten och bara myste hela kvällen, Emelie och johanna kom på besök när amelia somnat, drack glögg och tjöta om verkligen allt.. vi e väldigt bra på att bara sitta i timmar och prata om ALLT!! Johanna blev helt kär i amelias katt hon fått, (ska lägga upp bild)
Rihanna heter hon ... hahahah mina vänner mobbar mig men bryr ja mig? NEE, hade som sagt utan tvekan blivigt lesbisk där..
Lyssnade på hennes nya platta igår, gryyyyyyyym.. seriöst kvinnan är helt SICK.. Texterna på vissa låtar som måste vara till hennes ex chris, hade ja varit han hade jag seriöst suttit hemma och grinat sönder.. Även hennes video som är ute nu HARD, omg...... kolla så förstår ni.. ska lägga upp lite bilder på henne som lockar er:)
Måste även säga ja börjar digga lady gagga som fan me, trots ja inte gillar hennes cp kläder varje dag men låtarna sätter sig på mitt huvud..

Har ja inte varit duktig nu ? skrivit massa sen när ja hittar sladden till kameran ska ja lägga in bilder ja tagit !
Puss Malin




 
hahah där fich chris brown visst
tillbaka ...





Kommentarer
Postat av: Fancy ;)

PORRIG!!!

2009-12-29 @ 18:12:17
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0