Svar på frågorna till Amanda

F.Hur gammal är din hund Amanda?

S.Hon är ca fem månader :)




F.Amanda: Hur länge har du och din killa varit tillsammans?

S. Sedan 19 augusti 2005 så 4 år och snart 4 månader :)




F.När skall kära Amanda lära sig att svara i telefon och om inte ringa upp?

S.Haha Jaaaa du, bra fråga.. Haha lovar att jag ska bättra mig baby ;)


F.EDWARD ELLER JACOB ;) ?

S.
Jacob ;)


F. snopp i örat eller näsborren?

S.Helst inget av alternativen men måste jag svara såååå ... Näsborren!


F.Amanda hur länge har du och din kille varit tsm ?

S.
Svaret finns längre upp :)


F.Vad jobbar ni med? :) J

S. Jag jobbar på ett äldreboende och som konståkningstränare.. Även som danslärare då och då :)


F.Hur lärde ni känna varann?

S.Det har Malin svarat på längre ner :)


F. vad gillar ni uddevalla?

S. Kan ju inte direkt påstå att jag gillar staden som ALLTID sover men har ju allt här dvs. familj, vänner, jobb och nära till smögen och hunnebo som jag älskar men kommer garanterat flytta till göteborg om några år ..:)


F. snyggaste ni känner?

S. oh .. hard one! Alla mina vänner är ju så snygga :)


F. Alltid gå runt och lukta bajs eller kissa ner er tio ggr om dagen?

S. Kissa, det är ju bara att bära blöja ;) haha!


F. Amanda Hur gör du när du färgar ditt hår? Vilken hårfärg använder du och gör du det själv eller får du hjälp? tacksam för svar!

S. Det enda jag gör hela tiden är att misshandla mitt hår.. haha got to take better care of it ;/


F.Amanda var bor du och hur gammal är du? Hur gammal är du Malin?

S.Bor i en lägenhet i stan tillsammans med min pojkvän, är 19 år :)


F.HUR KOMMER MAN ÖVER SITT EX? HUR SER NI PÅ KOMPISAR SOM DEJTAR ERA EX? OK ELLER INTE?

S.1. Tiden läker alla sår.. Man får försöka umgås med sina vänner och få tankarna på annat :) 2. För mig är det självklart okej då jag har varit tillsammans med min kille så länge så finns det inga "ex" som betyder något..


F.äta ett glas med diarre eller ett glas med snor? :)

S.GLAS MED SNOR! Blä på diarre...


F.vilka är det/de gulligaste kärleksparet/kärleksparen i uddevalla JUST NU, VARFÖR?! lovelovelove

S.
 Charlotte & Johan är gossiga ihop :) Love på dig med!




F. kan inte ni lägga upp MASSA BILDER?

S.
Absolut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0