Svar på frågorna till Malin.

Postat av: anonym
till malin: bor du och amelias pappa ihop? har ni henne varannan vecka eller hur gör ni? hur söt som helst är hon iallafall!

SVAR: Nej de gör vi inte , Amelia bor med mig och ahmed är med henne på dagarna! Vi kommer väl i framtiden lösa de på något bättre sätt men nu när hon är såhär
liten tycker vi de är bäst att hon sover på ett och samma ställe ! ;) jaaa hon är jätte fin!


2009-11-30 @ 17:07:50
Postat av: anonym
Malin: Hur kände du när du fick reda på att du var gravid? Hur reagerade dina föräldrar?

SVAR: Jag blev så klart väldigt chockad, jag hade verkligen ingen aning alls! Till en början hade ja väldigt mkt dåliga tankar om hur de skulle bli med mitt
liv m.m, men efter ett tag började jag inse att jag inte kunde tänka så och nu hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan henne! Mina föräldrar var självklart chockade
dom med! Dom blev såklart oroliga hur jag skulle klara allt och jag själv insåg inte hur stor ansvar det verkligen skulle bli. Jag till en början tänkte bara " Detta blir inga problem alls"
Men ett barn är ett helt sjukt stort ansvar!



2009-11-30 @ 18:52:22
Postat av: gay
Malin, Hur går de med Carl Chapal från Idol? Lika kära fortfarande eller??? //

SVAR: Gaaayyy hatar dig !! hahaha



2009-11-30 @ 19:39:56
URL:
http://annacarolineolsson.blogg.se/
Postat av: irmis
EDWARD ELLER JACOB ;) ?

SVAR: Jag tar EDWARD :)


2009-11-30 @ 19:45:41
URL:
http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: irmis
snopp i örat eller näsborren?

SCAR: Tar örat :D


Postat av: anonym
Amanda hur länge har du och din kille varit tsm ? Malin är du singel ?

SVAR : Yes ja e singel :(


2009-11-30 @ 20:20:36
Postat av: anonym
Lång och smal eller kort och tjock Maläään? =) ha ha ha ...

SVAR: HAHAHA kort och tjock :D


2009-11-30 @ 21:42:57
Postat av: sara
Vad jobbar ni med? :)

SVAR: Jag jobbar med handikappade på ett gruppboende, och i klädesbutik, 4-her i stan :)


2009-11-30 @ 22:35:25
Postat av: josefine
hur lärde ni känna varann?

SVAR : Vi lärde känna varann genom att vi umgicks med samma typ av vänner, men Ida engelbrektsson var kvinnan som före oss samman :)


2009-11-30 @ 22:50:06
Postat av: anonym
vad gillar ni uddevalla?

SVAR: Jag gillar inget med uddevalla, Eller mina vänner, mitt barn och min familj men själva staden tycker jag är sjukt tråkig!!  Vill bara så fort
Amelia blir lite större flytta härifrån!


2009-11-30 @ 22:50:32
Postat av: anonym
snyggaste ni känner?

SVAR: Hmm, svår fråga många av mina vänner är sjukt snygga! Men om ja måste välja en tycker jag en tjej som jag lärde känna under skolan Sofia Bengtsson
är den snyggaste ja vet !


2009-11-30 @ 22:50:53
Postat av: Hanna
Malin : hur är det att ha sex efter att fått barn ? Hur fick du så snygg kropp efter du fått barn ?

SVAR: HAHAH den frågan har ja fått många gånger :) Jaf födde aldrig amelia den "naturliga vägen" fick göra kejsarsnitt. Så ja tycker de är som innan! haha BRA :D
HAHAH hmm de vet ja inte riktigt om ja håller med om men ja tränar väl lite då och då, äter tyvärr väldigt dålig mat och dricker cola :/ men har kanske haft turen.. ! :D tack!



2009-11-30 @ 23:11:39
Postat av: hanna
hanna ovanför är inte jag, bara så ni vet :)
nu till min fråga: alltid gå runt och lukta bajs eller kissa ner er tio ggr om dagen?

SVAR: haha stödra ni e !! Kissa ner mig tror ja :P hahah


2009-11-30 @ 23:40:44
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: irmis
Malin varför har du så stor rumpa? Ge tips på vad du äter så den blir så stor rund och go?

SVAR: Jag vet inte gumman :D Jag äter mkt dålig mat så allt fett lägger sig på min rumpa :D haha <3


2009-11-30
Postat av: anonym
Amanda Hur gör du när du färgar ditt hår? Vilken hårfärg använder du och gör du det själv eller får du hjälp?


Postat av: anonym
Malin: Nar gjorde du och Amelias pappa slut? Har ni delad vardnad nu? Och har han ocksa ett nytt forhallande?

SVAR: Jag vet inte exakt när de var vi gjorde slut, vi har velat fram och tillbaka länge, en dag kände vi väl de inte var bra för oss! eller Amelia så
nu försöker vi hålla oss på en nivå som är de bästa just nu :)
Varken jag eller ahmed har nytt förhållande!



2009-12-01 @ 09:08:15
Postat av: kurt
malin ska du börja jobba på pizzeria?

SVAR: hahahah jag tror ja hoppar de :D



2009-12-01 @ 12:38:09
Postat av: Stina
Amanda var bor du och hur gammal är du? Hur gammal är du Malin?

SVAR: jag är 20 år :)


Postat av: anonym
vilka är det/de gulligaste kärleksparet/kärleksparen i uddevalla JUST NU, VARFÖR?! lovelovelove

SVAR: Hmm, svårt, tycker väl mina vänner alex och fanny är super fina ihop men amanda och eric har ju varit tillsammans i 100 år så dom ligger ju inte långt efter :)



2009-12-01 @ 14:00:09
Postat av: ....
Har Amelias pappa en ny tjej?

SVAR: Nej de har han inte.


2009-12-01 @ 15:36:13
Postat av: anonym
varför har du seriöst förlåtit frida :S

SVAR: Man måste lära sig förlåta människor som gör misstag. Jag vet själv hur lätt de är att begå sjukt dumma misstag och hur mkt man kan ångra sig i livet !


2009-12-02 @ 01:55:18
Postat av: anonym
kan inte ni lägga upp MASSA BILDER?

SVAR. vi ska verkligen försöka bättra oss :)


2009-12-02 @ 10:29:48
Postat av: anonym
vad består drömoutfitten av?

SVAR: Jag älskar en klänning som agnes carlsson från idol har på sig i tidningen elle 2009, en från leu vuitton!! SJUKT SNYGG!!


2009-12-02 @ 10:33:44
Postat av: anonym
vadå vad har hänt med frida ?

SVAR: Hon gjorde en dum grej som jag inte vill gå in på. Men de var länge sedan och jag har släppt de nu .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0