12/7

Heeej :) Sitter på jobbet och har grymt tråkigt! galet varmt ute och inget folk på stan vilket jag förstår :)
Imorgon är jag ledig, även onsdag för då är det begravning för min älskade och saknade morfar ;( Fyyy jag har en stor klump i magen hela tiden för denna begravning.. Ska jag säga hej då till min morfar :(  Dom ringde och sa att om vi ville se morfar en sista gång kunde vi få göra det men jag vet inte om man klarar av de.. ;( Var en helt annan sak för 2 veckor sedan... Då var han fortfarande varm och såg ut exakt som han sov .. Men vill endå på något sätt bara få se HAN igen ... för kommer aldrig mer få se han efter onsdag .. ;(

Jaaa livet är deppigt just nu.. Går på semaster nu på fredag, dock bara i 10 dagar för ska ha min andra vecka lite senare .. Blir så med nytt jobb .. Nästa år har jag rätt till 4 veckor betald semester :D Naaaaajs!

Ikväll blir de lugnt igen, ska hem städa huset sen tvätta lite, se om ja hittar något ha på mig på onsdag och sen imorgon kanske åka ut och bada om det blir fint väder :)

Ska ta med min kameran så kanske kan få lite bilder ,, :)

Pussss M




Kommentarer
Postat av: Katie Grün

Hej!

Jag vet hur du känner <3 Jag miste min farmor i februari. Det är såå svårt att mista någon av dem man älskar mest! Och såå svårt att förstå att det är sista gången man ser den personen någonsin igen!

Fast jag tror på något efter livet, jag tror att jag kommer träffa farmor igen och farfar också. Dom är tillsammans nu, i himlen. Så tror jag :)

Sänder dig en varm styrke kram!!!

Katie

2010-07-12 @ 16:19:23
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Tack så jätte mkt Katie, jätte fint skrivet. Kram<3

2010-07-13 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0