13/7

God kväll :) Mitt andra inlägg idag ? Gryyyyyym e ja ?? :D

Jaaa vad har jag gjort idag, NADA! Persan kom runt 2 så har chillat ihop tills nu :) Bara tjötat, var ute käkade och prata om allt fult som händer just nu :) Meeelis var inte på sitt bästa humör idag inte ..

Planerade lite kul i helgen :) Skriver vad vi ska göra när de blir helt bestämt men tror min semester kommer bli rolig ;D Linn kommer på tisdag så onsdag blir de nog gotland eller något annat najs ;)

Ska lägga mig tidigt idag. Morfars begravning imorgon ;( ja vill inte .... Kommer vara en fruktansvärt tung dag imorgon .. Ska sjunga en låt till min morfar imorgon , -Jag fick låna en ängel.. <3 Hoppas rösten bär bara ... ;/

Min älskade fina morfar.. Jag önskar jag bara fick några år till med dig i livet.. Vi skulle ju till grekland i september;(
Se dig och amelia bli som peppakakor medans vi andra fick ligga och pressa från 10-17 för att bli bruna..



Love M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0