<3

Idag 29/7 blir Amelia Linnea Hemberg 2 år <3
Min lilla flicka börjar bli stora tjejen, kan inte längre säga när folk frågar :Har du en bebis??? Nej nu blir det istället jag har en flicka på 2 år :) Min lilla flicka, önskar ibland du kunde förstå kärleken jag har till dig.. Jag kan typ helt ärligt säga man är som kär hela tiden ! Amelias helt sjukt goa pussar och kramar skulle jag kunna leva på :)
Finns inget bättre än när amelia bara tar tag i mitt ansikte pussar mig de hårdaste hon kan haha :D
Sjukt stolt jag blev mamma till just dig... För finns ingen som är i närheten av lika grym som amelia:D
Hennes blickar,skratt,ord,värme hon ger.. Hon är grym!! Hon är nog så udda som hon är pga hon är halv svensk :) Fått din pappas galna gener och mina lugna :D


Wellll welll, idag om vädret blir lite bättre ska vi gå på stan, åka någon bajs sak nere på fjorden som amelia vågar åka :) En riktig Amelia dag får de bli, göra de hon vill :) Ska även åka kolla på en lägnehet :D:D Vi står först i kön så är denna bra blir den vår :)
Den ligger på kurveröd vilket jag velat ha nu ett tag, få lite uteplats och nära till dagis men det viktigast av allt att det finns massa barn i närheten så Amelia ska trivias i uddevalla tills hon börjar skolan när vi ska flytta gbg eller sthlm för gå skola där :)

Ska ta skriva ett inlägg någon dag om massa saker jag har planerat trots jag har barn :)


Ha de bra så länge PUSSSS M
















Kommentarer
Postat av: stefanie

hon är ju verkligen så himla söt :D

2010-07-31 @ 19:40:42
URL: http://stefnaie.blogg.se/
Postat av: Stina

åh! jag dör vad fin hon är Malin!

hoppas allt är bra!=)

2010-08-02 @ 18:58:58
URL: http://dunderkines.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

så fin hon är! & du med :)



2010-08-10 @ 18:05:31
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0