Gode morgen :)

Råååååååå natt !!! Sova i detta JÄTTE huset när de åskar ute, sådär kul om jag ska vara helt ärlig. Slog ner i berget bakom så jag höll på skita ner mig ! Amelia sov jätte gott :) Fattar inte hon inte vaknade vissa gånger.
Idag trodde jag det skulle vara sol så jag kunde ut och sola ;D Men de ville inte gud så får väl ta på mig lite fuskbränna :D

Är det någon som vet när winnebäck kommer till smögen/grebbeska ? Något ställte i närheten av uddevalla ?

Är jätte sugen på att se honom ;)

Idag blir de andra planer än stranden då, vad ska man göra i detta stad en sådan här dag?

Håller på försöka göra amelia blöjfi :) Går sädär men kom nyss när jag satt och skrev: Mamma kisssaaa !;D
Satte ja henne på toa och de kom både de ena och de andra :D haha såååå duktig min tjej :D

Snart är melis 2 år ... Sjukt vad tiden går fort .. Älskar henne mer och mer för varje dag.. Vet helt ärlig inte vad jag gjort utan henne!


Kanske skriver när dagen är slut om jag gjort något riktigt kul ;P hahha


Pusss M





Kommentarer
Postat av: Anonym

Winnerbäck kommer till Grebbestad den 14:e juli :)

2010-07-13 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0