Heeeej :)

Sitter nu på jobbet och chillar med bra musik :) Kunde inte sluta skratta åt mig själv förut, jag amanda challe var inne på guldfynd stod och prova ut ringar och visa varann vilka ringar vi skulle ha när man gifter sig .. Jag säger till amanda denna ringen ska ja ha när jag förlovar mig så du vet de när min kille vill du ska följa med som smakråd.. ;) Kanske bra ha en KILLE som vill förlova sig med MIG först !!!! hahah ...

Det är mkt tankar som kommer upp när man står där provar ringar, kommer man någonsin gifta sig ? kommer någonsin någon kille fria till mig ?? :D haha jag tror seriöst inte de.. :(
Jag vill verkligen gifta mig någon gång, det vill väl alla tjejer men jag vill endå va ung och "snygg" så min kille tänker faaaaan va läcker min tjej är haha :d

ja ni fattar :)

Jaaa detta va ett udda inlägg:)

Imorgon ska jag gästa Thomas Stenström och hans band på trädgårn :P
Ska sjunga igen, nervöööööööös!!

Ha en bra kväll Pusssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0