Heeej :)

Sitter på jobbet och har inte mkt att göra så tänkte skriva några rader:)
Vi hade kalas för Amelia igår, :D Hon fyller 2 år på torsdag... Tiden bara rinner iväg, helt sjukt hon redan är 2 år ... Min lilla fis... ;) Var helt tjocka släckten där från både ahmeds familj och min :) Saknade min morfar där ... ;( Allt är så fel just nu. Se mormor komma utan morfar de passar inte .. ;(

Amelia fick i alla fall massa fina kläder,leksaker m.m. :D Var hur nöjd som helst! Ska lägga upp lite bilder från gårdagen när ja kommer hem :)

Ikväll blir de chill bara , ska ner köpa mig en krabba haha:D Älskar skaldjur.. :D En sväg förbi torp ikväll efter jag slutat får de nog bli:)

Imorgon börjar fjorden :) Uddevallas höjdpunkt :P Ska ut äta efter jobbet me fannie sen kanske titta lite på stan sen trädgårn ? Lär vara mkt folk ute om vädret håller i sig :)

Weeeeeeeeeeeelll weeeeeeeeeell :) Hade gött så länge..


Pussss M

Melis rockar :P hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0