SEMESTER!!

Yesssiiir, idag går jag på semester :) Hur skönt ?? Idag ska jag sjunga på trädgårn i uddevalla med Thomas Stenström sen ska vi ta bilen ner till gbg för att gå ut :D Grymt väder så kommer bli så kul känner jag på mig :)

Har med min en stor väska till jobbet vet ju inte riktigt vad jag ska ta på mig :S vet jag aldrig !!!!
Tjejer!!  så jävla jobbigt, killar drar bara på sig ett par braller å en tröja så är ni klara .. 

Neeepp hade inte så mkt mer att skriva idag.. pratade lite nyss me mamma, hon var väldigt ledsen idag.. ;( allt går upp och ner hela tiden.. kommer det nog göra ett bra tag..

har med mig kameran så ikväll ska de fotas ;)


Pusss M


Jag och petrit på midsommar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0