27/6 2010.... <3

Du log mot mig

En sista gång

Du var så lugn

Som om du redan gett dig av

Du såg på mig

Att jag var rädd

 

Hur kan man nånsin' va' beredd?

 

Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund

 

Du gav mig allt

Ett hjärta kan

Du lever kvar i mig

Så länge livet ger mig tid

Du sa till mig 'Var inte rädd'

 

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?

 

Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund

 

Min ängel..

 

(Jag fick låna en ängel)

Du spred ditt ljus (i mitt liv)

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

Jag fick låna en ängel

För en stund








Du är världens bästa morfar... jag kommer sakna dig varje dag... ;( Det känns helt sjukt du lämna oss igår.. så fort... Det var inte din tur redan ;( ÅÅÅÅÅÅÅ .. Varför kan det inte bara vara som det alltid varit .... spola tillbaka tiden tills 3 igår när ni satt ute på sjön.... kl halv 4 lämnade du oss.... ;( Gud vad vi alla kommer känna av denna saknaden av dig... helt sjukt ... Finner inte ord hur man känner nu.. mormor? 49 år var ni tillsammans sa hon igår när du låg där.. tårarna tar aldrig slut...vackra minnen från dig sitter jag och hör från min älskade mamma som förlorade sin pappa ... ;( Hur ska man någonsin få bort bilderna från akuten, blickar, tårar... rädsla ...

Vi saknar dig.... Kommer alltid bära med dig i mitt hjärta med stor respekt.....

Älskar dig ....


Kommentarer
Postat av: cia

Fy va hemskt. Beklagar sorgen:(

2010-06-28 @ 21:37:23
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Postat av: CARRO L

<3

2010-06-29 @ 10:38:19
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0