;(

Jag saknar min morfar så mycket att det gör ont i hela kroppen ;(
Det går inte mer än 5 minuter jag inte tänker på dig.. Minnen, skratt och all kärlek du bara gav..
Kommer man någonsin över detta ;( kommer det någonsin igen kunna kännas bra igen.
Kommer mormor kunna leva utan hennes man... Vi träffades i 20 år varje julafton.. hur blir de denna? kommer du finnas där då ... ;(
Det kunde gå en månad jag inte träffade dig och mormor men ja visste jag bara kunde ringa och höra din röst... Nu kan ja inte mer göra de... Nu kan jag aldrig igen få ropa efter min morfar ... ;( Aldrig igen kan lilla Amelia ropa stiiiiig.. Amelia vaknade i morse tittade på mig, :Mamma ledsen? Mormor määä ? Stiiig hemlen... ;(

Skulle laga lite mat förut, hittade i kylen morfars pannkakor han gjorde i helgen... ååå vad jag vill ha dig tillbaka ..

saknar se dig skratta åt amelia så fort hon gjorde något ..
Saknar se dig sitta spela data
saknar se dig sitta vid trädet med casper och njuta av utsikten.
saknar att se dig stå laga god mat.
saknar se dig gå runt med flugsmällaren
saknar höra dig ropa på pappa från rummet att fotbollen eller någon annan sport började.

;( jag saknar redan så mycket... Hur kan man sluta sakna någon som alltid, alltid varit med i mitt liv ?? ;(


Älskade morfar kan du bara inte komma tillbaka till oss ... ;(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade han varit sjuk innan :(

2010-07-02 @ 16:54:56
Postat av: Malin

Nej han hade inte varit de :( Fick en plötslig hjärtatack :(

2010-07-05 @ 12:14:28
Postat av: Malin

Nej han hade inte varit de :( Fick en plötslig hjärtatack :(

2010-07-05 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0