Fredaaaaag :)

Heeeloo :) allt bra ? Sitter på jobbet och har tråkigt. Ikväll blir de after work med lite underbara tjejor på harrys :)
Dom har grymt go mat där :) Amelia är förskyld och inte på sitt bästa humör om man säger så :/
Denna helgen blir väldigt lugn, har inget alls planerat. Ska gå ner sen hyra lite filmer som ja ska kunna ligga inne i mitt stora hus och kolla på :)
Om de blir fint väder kanske man borde gå till emaus ? :D
Nästa helg åker vi till Danmark så jävla soft!! Komma iväg en helg är inte fel..

I onsdags blev de lite party ;) haha för vissa mer än andra! Irma la upp råa bilder på face som jag skratta så mkt åt att jag hade ont i magen :D

Jag vill ha semester!!!!! Vill till turkiet sola och bada , träffa min älskade vän ida och sandra <3
Vill få lite färg på mig kropp me :P Min syster var väldigt snäll mot mig för några dagar sedan, :Malin tror du tappat de helt, du har aldrig varit sähär vit någonsin på sommaren :D

Vi håller på planerar lite inför midsommar , :) Vad ska man göra ? Hatar när man inte vet och drar ihop något på typ 2 timmar som alltid blir skit dåligt och oplanerat :P men men..

Nu ska jag hjälpa pappa med något han ropar om ute i butiken :)


Pusss
M















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0