God morgon :)

Amelia leker med sina dockor så jag passar på skriva lite :) Ska börja jobba kl 13 idag, Melis är lite små sjuk så ska åka ut vara hos mormor :) Ville även skriva jag svarade nyss på frågorna ni skrev för ett tag sen :) Svarade på dom som det var frågor på dom andra var ju mest vad ni ville vi skulle göra :)
Köpt mig en kamera nu me :D Så bilder kommer ni få.
Amelia har börjat prata jätte mkt, ska lägga upp ett klipp när ja vet hur man gör hahah :D
Hon kom nyss och tittade på mig med stora bruna ögon : Mamma sitta knääääää :D Hon pratar så roligt :)
Nu ska jag laga middag till oss sen ska min skönhet sova middag så mormor slipper en grinig meliis :)


Pusss




Kommentarer
Postat av: sandra

hon ar ju sa fruktansvart soooooooot. fınns ıngen sotare unge!!!!

2010-06-13 @ 14:56:40
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0