Heeej:)

Sorry för att vi inte skrivit ett skit typ på ett tag men varit så mkt de senaste veckorna :)
Min bästa vän fannie tog studenten, balen mm <3
Idag är jag ledig från jobbet, jag och amelia ska kl 13 åka hem till lisa vi är bjudna på middag :) Alltid mysigt bli de ibland. Igår var jag med Emelie, Persan fannie och fanny :) Var och kollade på fotboll, gud va skoj... Noot :)
Gick hem la amelia och sedan satt vi uppe och tjötade om exakt ALLT!! :) Det är helt sjukt vad det hjälper att ibland bara få sitta ner med sina närmaste vänner och bara säga allt man tycker och tänker utan att dom dömmer än för något.. <3

Nu ska ja amelia se Lotta för 20000 gången och äta ÄÄÄGGGG som amelia säger :)

Pusss



Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte göra videoblogg när amelia är med :)

2010-06-08 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0