Söndag.

Heeej :) Är just nu på jobbet och är lite seg i kroppen måste jag säga efter gårdagen.. Sjukt jävla kul var det hos ida trots alla spåra ur totalt lite senare på kvällen.. Vi skulle varit kvar hos ida hela kvällen var de tänkt men som vanligt var de vissa som ville in till stan för dra ut på kullan eller mortens.. Jag skulle upp och jobba så fick ta mina trötta ben hem några menter därifrån .. :) Vaknade med att amelia kom ut till mig med toppen humör :D Mamma säger malin klockan ska fram en timma idag ... så upp och hoppa :D hahah . Tur jag har min älskade mamma som har koll på ALLT!! Annars hade jag kommit försent till jobbet idag ..
Idag blir de lugnt, becca kommer till mig efter jobbet så ska mysa med film och laga något gott och prata om gårdagen..

Hörs senare .. Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0