12/10

Heeeej :)
Sorry för jag e kass på att blogga men har varit hemma från jobbet några dagar nu för vård av sjukt barn :P Låter så vuxet! haha. Amelia fick 40 i feber i söndags kväll och idag är hon äntligen feber fri. Men för vara på den säkra sidan ska man vara inne en dag extra så det inte kommer tillbaka. Så haft fullt upp :) Nu ligger hon i sin egna säng och sover så gott min lilla sessa!
Jag var och köpte soffa idag :) Najjjjjs!!!!  Riktigt snygg var den med. Nu är det inte mkt mer än lite tavlor, en stor hylla från ikea som fattas så min lägenhet känns som hemma :) Stor städat min garderob idag och fått bort MASSA skit !!
Gjorde min första middag idag med i lägenheten :P haha ni som känner mig vet min kost suger men idag gjorde jag lax :) Jätte dålig på mat men detta blev riktigt bra!
Har även övat på en låt som snart ska spelas in :) lägger självklart upp den när vi blir klara!
Neee sen är de inte mkt annat som händer just nu. Helgen var väldigt lugn, såg idol me ida och persan och amelia i fredags och lördags bara låg hemma me amelia och gäste :) Var på TIDEN ta de lite lugnt.. Blir nog samma denna helgen ! Sen loppis i helgen sälja massa skit jag inte längre använder :D haha amanda och dom har gjort en loppis bredvid deras butik på kungsgatan här i uddevalla där man kan ta med de man inte vill ha och sälja de för någon billig slant :P
Well well. sov gott mina kära inte långt kvar tills jag blir 21 :D:D haha (en månad) haha men men
Pussssssssss <3 M
Ps INTE min lägenhet i bakrunden hahah farmor och farfars hus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0