19/10

Fyyyy vilken morgon.. Regn,en sur amelia och stress!! Kul ? ;) Nee nu tar jag väl i.
Vaknade i morse och kom inte upp ur sängen haha :) Jag och ida körde verkligen hårt igår på gymmet och idag känns det överallt kan jag säga! Sitter på jobbet nu och har inte jätte mkt att göra så passar på att blogga lite :)

Helgen blev lugn, fredag idol med lite tjejer hos mig och lördag jobb och sedan åkte vi ut till min mamma och chilla:) Sen när amelia somnat gott brevid mig och mormor åkte jag inte till stan me ida och hängde med grabbarna lite :) Har som sagt en vit månad :P Eller mer... Så ska inte dricka fören jag fyller år :) haha låter som en alkis men blev så mkt fest hela sommaren känns det som. Och det livet orkade jag inte riktigt kände jag:) Som sagt har ju en dotter på 2 år som vill upp 8 på morgonen och se film och busa med sin jätte pigga mammi :)
Söndag var väldigt mysig me ;) tog en tur till lek och buslandet med amelia och hennes nya kompis casper som är idas lillebror på 3 år :) GALET stort... Men tror att amelia får vänta något år till att vara där. Fick springa med överallt :p Hon var lite för liten för sakerna så alla Mammiiis som läser :) Ta med era barn när dom är 3 år. :) Pga det är nästan bara stressande för en själv med alla stora barn som springer runt och trampar ner dom små ..  

Ikväll blir de gymmet, Ska gå på pass halv 7. Veckan ser inte jätte rolig ut mer än jobb och träna:)

Ha en bra dag ;) Pusssss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0