Fredag :)

Heeej ;) Veckan är slut igen, och helgen är här :D Ikväll ska jag bara hem och mysa med min lilla och se på idol. Mysa med gurka och dipp och massa goda pussar:) Min soffa kom idag me!! Såå snygg :)

Imorgon ska jag jobba sen blir de träning :) Har grymt ont i hela kroppen just nu ...Igår tränade vi med dala,isac,challe och doffe.. Dom peppa inte dåligt dom haha :) Kom in en tjej på coren och var helt seriöst det sjukaste jag sett på länge :P Såååå tränad fast på ett galet snygg sätt !!

Imorgon ska vi ha loppis med på stan. haha all "skit" som jag vill bli av med ska vi sälja billigt :P

Ha en grym helg så snart är de dags för fota lite mer nya höst/vinter kläder från 4her :) Letar dock efter en model men ser inte ljust ut :(


Puss M


HAHA missa spara och lägga ut igår såg ja :)









Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är så vacker! Saknar dig

2010-10-17 @ 14:16:04
URL: http://carolinerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0