Long time :)

Heeej :) Sorry för kasst bloggande :) Har ÄNTLIGEN flyttat och haft fullt upp med att få igång värmen och få in sakerna i lägenheten :)
Måste säga jag trivs så sjukt bra! Tror verkligen jag och amelia kommer trivas så bra här!
Igår var vi på ikea och köpte lite saker till köket och en egen säng till Melis :) Ska ta kort på lägenheten sen när det börjar bli klart så ska ni få se hur mysigt de är :)
Men som sagt, melis har fått ny säng och hon ska sova första natten i den idag... Fyy.. kommer bli så tomt utan min älskling som jag legat brevid i 2 års tid .. Men nu måste det börjas. Jag vet att jag kommer bära in henne till mig på kvällarna nu i början men tror både jag och hon kommer sova bättre och inte väcka varandra av sparkar och örfilar på natten jag brukar få :P haha

Nu ska jag återgå till jobbet, Ska spela in lite musik nu i veckan tänkte jag :)


Pussss





Kommentarer
Postat av: LINNEA

Nauuuuwww fina hästen :)

2010-10-08 @ 13:16:41
URL: http://uatillusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0