LOVE

God morgon :) Sovit gott? Nej det har inte vi ..... Dum som jag är sätter jag på tvätten innan jag lägger mig för aldrig haft svårt för att sova med lite ljud. Men OO NOOO !! Sen vaknar melis runt 1 och vill in och sova med mig i sängen. Sen runt 2 så vaknar jag av VÄRLDENS dunk !!! Då ramlade amelia ur sängen den stackaren :( Mitt hjärta hoppade seriöst ur kroppen !Hon blev jätte rädd stackaren och var jätte ledsen ett bra tag. Sen efter det hade jag jätte svårt att somna om .. tänkte nu i morse hur det måste vara när det är krig! :S En 11 kg ramlar ner på golvet som en klump och gjorde mig LIVRÄDD.. Tänk då en stor bomb .. Fyyyy....
Ska snart åka till jobbet. ikväll blir de gymmet :)
Pusss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0