Otrohet?

Jag sitter och kollar runt på lite sidor och ÖVERALLT ser jag nya par som går isär eller stannar hos varann pga någon varit otrogen. Jag vet helt ärligt inte ALLS vad jag tycker om detta.. Men dock blir jag SÅ PISS när jag läser hur andra kan me att trycka ner personen som killen/tjejen varit otrogen mot..
Läste just om paret Beckham som rykterna går om nu. Detta fick mig bli så arg när jag läste detta! 


En enorm förödmjukelse

Det har gått mer än sex år sedan den förra otrohetsskandalen. Då gick David Beckhams assistent Rebecca Loos, 33, ut i tidningen News of the World och berättade om sin affär med fotbollsstjärnan.

Hela världen frossade i hennes smaskiga berättelse. David Beckham försökte förneka otroheten och kom med lama stämningshot, men det var få som trodde på hans oskuld.

För Victoria Beckham var otrohetsavslöjandet en enorm förödmjukelse. Inte nog med att makens svek skreks ut på varenda löpsedel, Posh beskylldes dessutom för att vara en stel, osexig pinne som inte kunde tillfredställa sin man.



Hur kan man säga som i slutat ?? Posh beskylldes dessutom för att vara en stel, osexig pinne som inte kunde tillfredställa sin man.?? :S

Vad FAN vet dom ?? Att någon är stel,smal eller va faan som helst inte skulle kunna ha sex ?? :S
Jag VET själv om att detta är inte därför folk är otrogna mot varann utan det handlar bara om att vi ALLA är nyfikna på om vi fortfarande har "de" Om andra tycker man är snygg mm.. Det behöver inte alltid betyda att den andra är dålig eller smal,tjock eller vad alla säger utan bara vi alla är människor som är nyfikna på annat och spänning som efter kanske 11 år försvinner... Behöver inte betyda kärleken är död eller att man är dålig i sängen..


Klart man inte ska vara med en annan om man har en annan inte så jag menar men man ska INTE klandra den andra att den gjort något fel ... Det är bara vidrigt och ett hårt slag under bältet..

Så alla tjejer/killar som någonsin känt såhär.. Det är inte pga ni är dåliga eller inte har det där som eran partner "hitta" hos den andra tjejen eller killen utan handlar bara om nyfikenhet,bekräftelse eller något annat.


Udda bloggande kanske men kände detta kanske är många med som undrar eller stör sig på...


Pussss M








Kommentarer
Postat av: Anonym

har precis varit fått höra att min pojkvän varit otrogen, så tack så mycket kändes hur bra som helst att läsa detta :)

2010-10-20 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0