Söndag :)

God morgon :) Haft en seg helg hemma med Amelia,idol och massa film :)
Igår såg jag "Killers" Men Ashton Kutcher .......... Tror seriöst han är den snyggaste jag vet... Dregglade hela filmen.... Sen hans kropp är inte fel heller i denna filmen .. (Dock filmen sög)
Idag blir de inget större heller:) Ska städa lite hemma och sen kanske en sväng till torp.
Nästa helg har jag och irma slagit ihop våra kalas och ska ha en GRYM fest på lördagen :) Hoppas veckan går fort nu !! Sen den 11 åker jag till sthlm :D Ska firma min födelsedag där uppe :) Shoppa lite, träffa fanny,alex och emelie :)
Bilder på min nya lägenhet kommer :) Men inte fått upp allt än så tråkigt lägga ut när det inte känns riktigt som "HEMMA" än
LOVE M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0