this is it.

Heeej:) Sitter på jobbet och har lite dö tid över :) Det är VINTER:( Snö idag.. Kul... or noooottt !!
Var nere på 4her förut kollade ut lite saker jag ska fota i helgen :) Fått en jätte söt tjej som heter alexandra att ställa upp ! Så klart lägger jag ut dom på bloggen med:)

Idag har jag haft ont i magen hela dagen.. fruktansvärd ångest:( Bråkade med amelia innan hon åkte till dagis...
Hon var på fruktansvärt humör, skrek och ville inte göra NÅGOT mer än sitta kolla på pippi! Tyvärr skulle jag jobba så fick brottas på med kläderna och sen när dom äntligen var på var de overallen och vinter skorna !!!!!!!!!!
Hon vägrade ta på sig sina skor utan skulla ha sina stövlar som skulle gjort henne sjuk pga dom är inte varma alls nu i vinter. Försökte förklara lugn och fint att det fick inte men hon bara titta på mig och gall skrek! Jag har helt ok humör när det kommer till amelia men idag rann det över :( Och vi började verkligen GAPA på varann ;( Tog av hennes skor kasta iväg dom en en riktig psykmorsa!!! Amelia titta på mig och blev rädd.. Kul Malin ... Skrämma sitt barn .. BRA!!! Sa men gråten i halsen gå ut nu amelia innan jag får panik .. Amelia titta på mig gick ut och sa inte ett ljud. Inte jag heller.. Jag går i förväg amelia typ springer ikapp. Mitt hjärta redan då när jag hörde dom små travande stegen bakom som inte kom så fort ikapp fick mig inse som min mamma alltid säger till mig när jag tappar humöret.. Hon är bara 2 år malin .. Ett barn.. :( Ibalnd glömmer man bort att hon är ett barn och tycker hon är trög ? haha förlåt de där lät bara jävligt fel men ni som är mammor kanske förstår ?? Hoppas överallt i världen hon glömmer denna dagen .. För jag lär inte det på ett bra tag.. Men fick mig en veckaklocka att ibaland måste man bara stanna upp och andas några sekunder och ge sig in i matchen igen..

Innan jag fick amelia var jag en riktig mes.. ;) Jag är fortfarande ganska mesig och säger inte ofta ifrån men när det kommer till amelia blir ja GALEN om något skulle hända henne. Ångest ? Inget jag kan känna heller så jätte mkt längre. Men denna ångesten idag.. Blääää ;( Men BARA nu förtiden när det är om henne.. Det är som en stor kärlek.. Kan ligga krama,pussa henne i evigheter!!! Kan bli hur sur som helt men ALDRIG känna att jag vill bli av med henne mer än några sekunder...

Ni som är mammor och vet hur det kan vara kan säkert förstå detta..

Yttligare ett joker inlägg från mig ;) haha 2 denna veckan :) Hoppas ni inte tycker jag verkar vara en cp morsa.. MEN idag hade jag behöft höra för att skämmas lite !!



Nu ska jag snart sluta och dra till gymmet sen hem och PUSSA och säga förlåt 200 gånger till min sessa <3 ska köpa något gott till henne med <3


LOVE







Kommentarer
Postat av: sandra

skönt att höra att det är samma för andra också ibland;) man kan inte alltid vara en supermorsa!

2010-10-21 @ 20:04:44
Postat av: Anonym

Haha absolut inget ovanligt malin! Mer ovanligt att prata om det kanske. Det är väl helt naturligt att man inte allid är vänner och ibland så brister man. Likadant med alla människor. Din dotter vet att du älskar henne :)

2010-10-21 @ 21:10:41
Postat av: Anonym

nej du e en supermorsa! ;D Amelia e lyckligt lottad med dig som mamma :)

2010-10-22 @ 10:03:55
Postat av: persan ;)

Malin du e gryyym me Melis, du e ju fan nästan lika barnslig som henne (ibland ;) å de e bra så som ni busar å skrattar de e svårt å komma upp i er nivå haha! Melis e liten å hon har redan glömt att du blev arg på henne.

(läser om små barns utveckling i skolan nu) Ge henne en extra stor puss å ha myskväll me henne sen ist :). Förstår hur du känner men ja lovar, hon har glömt. saknar er <3

2010-10-22 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0