1/9

Heeeej :) Idag och igår har varit så jävla bra dagar. Igår fick jag tillbaka massa pengar för när amelia var sjuk.. Kanske inte kul att hon var sjuk men blev väldigt dyrt den perioden så fick tillbaka de. Fick även min IPHONE 4 :D:D så min mobil kommer funka från och med ikväll som vanligt:) 
Samma nr mina vänner! Men har dock inte era så skicka dom till mig. 
Helgen blir de sthlm babbby :D Ska bli helt underbart komma upp till storstaden. Uddevalla är så fruktansvärt tråkigt just nu. 

Ikväll blir de chill, ska till frissan! Ska nog göra håret lite mörkare:)Korta av det lite 15cm mer vet jag inte än. 

svar till anonym som skrev, kan försöka skriva om de ikväll eller imorgon eller påvägen upp till sthlm ? :D 

Pusss<3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0