23/9

Heeloo :) Sitter på jobbet och har nyss käkat. Tänkte passa på skriva några rader :)
Snart är det helg, så jävla gött! Imorgon ska vi ut och äta på harrys men blir tidig hemgång. För lördag ska vi fira Lisa som fyllt 20 år :)

Skulle vara jätte tacksam om ni som läser min blogg och lyssnat på låten jag sjöng ger med kretik för saker jag kan göra bättre? Jag vet tex att jag har dålig engelska men om det är något ni tänker på så hade jag uppskattat de:)

Ikväll blir de lugnt, ska hem och städa och bara mysa me melis ikväll<3
Hon var så söt förut i telefonen,: Mamma, melan vill inte till dagis. Melan vill vara hemma med mamma i huset <3 Sööööttttiiiiis..

Här kommer lite bilder på Beccas och angelos Wilma när dom var och hälsade på oss :D Amelia ser ut som en jätte mot wilma haha



Ha en bra dag Pussss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0