Frågorna!

Svar på frågorna :)
Hej,
denna fråga är riktad till dig Malin... Du har ju e underbart vacker dotter och du verkar vara en supermamma.
Men hur är det egentligen att vara en så pass ungmamma som du är? Ställer det till problem med jobb och den sociala biten emellanåt?
Svar: Tack så jätte mycket! Det är både helt underbart och ibalnd väldigt tufft. Det som är väldigt bra skulle jag tro är att jag är ung och frisk och pigg :)
Låter kanske konstigt men tror som ung mamma orkar man mkt mer. Hade jag fått Amelia när jag var 40 år hade jag varit helt död.. :)
Amelia är som sagt väldigt pigg och glad tjej som har ett högt tempo som kan få mig galen ibland pga jag inte orkar med de i vissa lägen.
Klart det kan ställa till med mkt problem, Som tur jobbar jag hos min pappa där det är lätt att ta sig ifrån om hon skulle bli sjuk mm.
Det var väldigt svårt i butiken med kläder jag jobbade med innan, Med att jobba stängning och sena kvällar. Inget jag kunde göra pga amelias dagis stänger kl 18 och
inte alltid kunna förlita sig på någon annan. Har som tur är en underbar familj och vänner som alltis ställt upp för mig. Kramar.
Hej! :) vill du ha fler barn i framtiden? Har du bra relation med dina föräldrar? Vad är ditt drömyrke? Gillar din blogg!! Kram
Svar: Hej :) Som jag känner nu vill jag inte ha fler barn :( Jag vet inte riktigt vrf men jag känner Amelia räcker gott och väl! ;) Kanske ego att tänka så men jag skulle inte
heller vilja att amelia skulle få ett halvsyskon. Utan ska man ha barn är det med samma pappa. Förlåt till er som läser detta och kanske är halvsyskon med någon men
jag vill inte att amelia ska ha de så. Fråga mig egentligen inte vrf men så jag känner nu.
Min relation till mina för'ldrar är jätte bra. Vi har daglig kontakt och det finns inga bättre! Det är tack vare dom som jag lyckats kunna göra så mkt som jag kan. Leva
livet som en "normal" ungdom :)
Hmm jag vet inte riktigt. Jag vill jobba med människor som har det svårt eller far illa. Men vet inte alls riktigt än vad jag vill jobba med till 100%
En liten drömm jag har är även ridande polis. Älskar hästar och är nog ett väldigt spännande yrke. Men dock lite feg :P haha så kanske bara får förbli en drömm.
Tack vad roligt du gillar den. :)
vem är din allra bästa vän?
vart skulle du allra helst flytta med din dotter?
Tror du det kommer bli konstigt för Amelia, den dagen du hittar en ny kille ( jo du som verkar så underbar borde hitta någon snart)som blir som en låtsaspappa för henne?
Svar: Det är en väldigt svår fråga. Jag kan tyvärr inte svara på den. Jag har så otroligt mkt vänner och ALLA är så otroligt speciella på sina sätt. Har vänner som varit med sen jag föddes,
Persan och johanna. Vänner jag lärde känna under tiden jag gick högstadiet, Emelie, amanda och ida,becca. Vänner jag lärde känna under gymnasiet, Fannie, fanny,linn carro
lisa,hanna challe irma amanda,ida mm. förlåt om jag missar någon nu ;S Men nu vet vilka ni är,
Sen min lilla syster som jag står väldigt nära. Jätte svår fråga. Alla mina vänner är unika. Och älskar dom alla.
Jag skulle vilja flytta till sthlm när amelia ska börja skolan. :) Velat bo i sthlm hela mitt liv typ
.
Jag tror absolut inte det kommer bli konstigt. Amelia kommer aldrig få en annan pappa än den hon har. Om jag skulle träffa någon skulle han aldrig få ta den rollen som hennes pappa redan har.
Om jag träffar någon ska han bara träffa mig, inte ta något del i någon pappa roll. Jag är väldigt säker på min sak i de läget för skulle aldrig acceptera att om ahmed skulle gifta
sig med någon annan i framtiden skulle hon kalla amelia sin dotter. Finns bara en mamma och pappa. Dom man möter under vägens gång får bli vänner. :)
Tack vad gulligt sagt <3
Har du pojkvän? eller dejtar du någon ? :)
Svar:Det är fortfarande lite svårt att säga. men jag dejtar :)
Hur kommer det sig att inte vill ha fler barn? Jag tycker du ska ha fler! :P
Jag svarade på en frågan där uppe förut :) Kram
Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
Svar: Jag hoppas jag och amelia är lyckliga vad vi än gör, och att jag har pluggat klart och jobbar med det jag vill ! kram
Varför är inte du och Filippa Lund kompisar längre? Eller de verkar i alla fall inte som att ni umgås längre som ni gjorde förr.
Svar: Jag och filippa är allt vänner :) Alltid varit, Nej det gör vi dock inte :( Hon har sitt och jag har mitt men träffar jag henne eller ser henne pratar vi alltid och tycker
fortfarande mkt om henne! En jätte fin tjej.
Hur ser en perfekt dag ut för dig? :)
Svar: Att Amelia vaknar upp och är GLAD och får jag en så kallad KYSS som hon säger på morgonen är hela min dag räddad :) haha
Måste börja med att säga, skit bra blogg keep it up! Jag undrar om du har några bra tips på höst/vinter skor? (som inte är klackar, gillar inte riktigt att gå med sånna.
Svar: ÅÅÅ va glad jag blir, trots jag är en så dålig bloggare:P  jag tycker det är grymt snyggt med svarta stövlar. Även kängor. Kan lägga ut bilder på några snygga?
Vet det finns massa snygga på dinsko.
Hej Malin! får väl börja med att säga att din blogg verkligen insperera och lika så du som ung mamma, go girl!
Jag undra hur det kommer vara för amelia att växa upp i med att hennes far är från ett annat land, dvs annan kultur, religion m.m.
Tex äter Amelia griskött? fira hon deras högtider
Svar: TACK!! blir jätte glad av de du skriver. Det har inte varit några problem alls. Ahmeds familj är helt underbar!! Dom hjälper till när jag jobbar eller vill göra något annat
Jag verkligen jätte glad dom finns! Amelia firar deras högtider mm. Även mina. Amelia är döpt, Ahmed är muslim, Amelias släkt från ahmeds sida är jätte bra. Dom dömmer
inte människor för något. Utan låter alla tro på de dom vill. Nej inte hos han. Men med mig äter hon de. Kram
träffar du någon kille just nu?
hur skulle din drömkille se ut o vara?
snyggaste plagget i höst?
snyggaste kändisen förutom rihanna & megan fox
Svar: Ja det gör jag. Haha svår fråga, han ska vara snäll, rolig och få mig känna mig uppskattad.
Hmm, ÄLSKAR stora koftor med stor krage. När bilderna är klara vi tog igår ska jag visa vad jag tycker är snyggt i höst :)
haha det är nog dom två jag är helt kär i :D Rihanna är nog min BIG LOVE ;D
Hej Malin!
Jag undrar om du fortfarnde håller på med musik? För du har en sjukt bra röst! Älskade låten "så min vän" som du sjöng i :)
Svar: Tyvärr väldigt lite :( Men ska snart försöka dra igång igen. Imorgon ska jag spela in med en kompis vilket var väldigt länge sedan. Får se om det blir bra så jag kan lägga ut den här :)
åå tack ;D Det var länge sedan. Har gjort lite efter de.
Svar på frågorna :)
Hej,

denna fråga är riktad till dig Malin... Du har ju e underbart vacker dotter och du verkar vara en supermamma.
Men hur är det egentligen att vara en så pass ungmamma som du är? Ställer det till problem med jobb och den sociala biten emellanåt?

Svar: Tack så jätte mycket! Det är både helt underbart och ibalnd väldigt tufft. Det som är väldigt bra skulle jag tro är att jag är ung och frisk och pigg :)
Låter kanske konstigt men tror som ung mamma orkar man mkt mer. Hade jag fått Amelia när jag var 40 år hade jag varit helt död.. :)
Amelia är som sagt väldigt pigg och glad tjej som har ett högt tempo som kan få mig galen ibland pga jag inte orkar med de i vissa lägen.
Klart det kan ställa till med mkt problem, Som tur jobbar jag hos min pappa där det är lätt att ta sig ifrån om hon skulle bli sjuk mm.
Det var väldigt svårt i butiken med kläder jag jobbade med innan, Med att jobba stängning och sena kvällar. Inget jag kunde göra pga amelias dagis stänger kl 18 och
inte alltid kunna förlita sig på någon annan. Har som tur är en underbar familj och vänner som alltis ställt upp för mig. Kramar.

Hej! :) vill du ha fler barn i framtiden? Har du bra relation med dina föräldrar? Vad är ditt drömyrke? Gillar din blogg!! Kram

Svar: Hej :) Som jag känner nu vill jag inte ha fler barn :( Jag vet inte riktigt vrf men jag känner Amelia räcker gott och väl! ;) Kanske ego att tänka så men jag skulle inte
heller vilja att amelia skulle få ett halvsyskon. Utan ska man ha barn är det med samma pappa. Förlåt till er som läser detta och kanske är halvsyskon med någon men
jag vill inte att amelia ska ha de så. Fråga mig egentligen inte vrf men så jag känner nu.
Min relation till mina för'ldrar är jätte bra. Vi har daglig kontakt och det finns inga bättre! Det är tack vare dom som jag lyckats kunna göra så mkt som jag kan. Leva
livet som en "normal" ungdom :)
Hmm jag vet inte riktigt. Jag vill jobba med människor som har det svårt eller far illa. Men vet inte alls riktigt än vad jag vill jobba med till 100%
En liten drömm jag har är även ridande polis. Älskar hästar och är nog ett väldigt spännande yrke. Men dock lite feg :P haha så kanske bara får förbli en drömm.
Tack vad roligt du gillar den. :)
vem är din allra bästa vän?
vart skulle du allra helst flytta med din dotter?
Tror du det kommer bli konstigt för Amelia, den dagen du hittar en ny kille ( jo du som verkar så underbar borde hitta någon snart)som blir som en låtsaspappa för henne?

Svar: Det är en väldigt svår fråga. Jag kan tyvärr inte svara på den. Jag har så otroligt mkt vänner och ALLA är så otroligt speciella på sina sätt. Har vänner som varit med sen jag föddes,
Persan och johanna. Vänner jag lärde känna under tiden jag gick högstadiet, Emelie, amanda och ida,becca. Vänner jag lärde känna under gymnasiet, Fannie, fanny,linn carro
lisa,hanna challe irma amanda,ida mm. förlåt om jag missar någon nu ;S Men nu vet vilka ni är,
Sen min lilla syster som jag står väldigt nära. Jätte svår fråga. Alla mina vänner är unika. Och älskar dom alla.
Jag skulle vilja flytta till sthlm när amelia ska börja skolan. :) Velat bo i sthlm hela mitt liv typ
.
Jag tror absolut inte det kommer bli konstigt. Amelia kommer aldrig få en annan pappa än den hon har. Om jag skulle träffa någon skulle han aldrig få ta den rollen som hennes pappa redan har.
Om jag träffar någon ska han bara träffa mig, inte ta något del i någon pappa roll. Jag är väldigt säker på min sak i de läget för skulle aldrig acceptera att om ahmed skulle gifta
sig med någon annan i framtiden skulle hon kalla amelia sin dotter. Finns bara en mamma och pappa. Dom man möter under vägens gång får bli vänner. :)
Tack vad gulligt sagt <3
Har du pojkvän? eller dejtar du någon ? :)
Svar:Det är fortfarande lite svårt att säga. men jag dejtar :)
Hur kommer det sig att inte vill ha fler barn? Jag tycker du ska ha fler! :P
Jag svarade på en frågan där uppe förut :) Kram
Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
Svar: Jag hoppas jag och amelia är lyckliga vad vi än gör, och att jag har pluggat klart och jobbar med det jag vill ! kram
Varför är inte du och Filippa Lund kompisar längre? Eller de verkar i alla fall inte som att ni umgås längre som ni gjorde förr.
Svar: Jag och filippa är allt vänner :) Alltid varit, Nej det gör vi dock inte :( Hon har sitt och jag har mitt men träffar jag henne eller ser henne pratar vi alltid och tycker
fortfarande mkt om henne! En jätte fin tjej.
Hur ser en perfekt dag ut för dig? :)

Svar: Att Amelia vaknar upp och är GLAD och får jag en så kallad KYSS som hon säger på morgonen är hela min dag räddad :) haha

Måste börja med att säga, skit bra blogg keep it up! Jag undrar om du har några bra tips på höst/vinter skor? (som inte är klackar, gillar inte riktigt att gå med sånna.

Svar: ÅÅÅ va glad jag blir, trots jag är en så dålig bloggare:P  jag tycker det är grymt snyggt med svarta stövlar. Även kängor. Kan lägga ut bilder på några snygga?
Vet det finns massa snygga på dinsko.

Hej Malin! får väl börja med att säga att din blogg verkligen insperera och lika så du som ung mamma, go girl!
Jag undra hur det kommer vara för amelia att växa upp i med att hennes far är från ett annat land, dvs annan kultur, religion m.m.
Tex äter Amelia griskött? fira hon deras högtider

Svar: TACK!! blir jätte glad av de du skriver. Det har inte varit några problem alls. Ahmeds familj är helt underbar!! Dom hjälper till när jag jobbar eller vill göra något annat
Jag verkligen jätte glad dom finns! Amelia firar deras högtider mm. Även mina. Amelia är döpt, Ahmed är muslim, Amelias släkt från ahmeds sida är jätte bra. Dom dömmer
inte människor för något. Utan låter alla tro på de dom vill. Nej inte hos han. Men med mig äter hon de. Kram
träffar du någon kille just nu?

hur skulle din drömkille se ut o vara?
snyggaste plagget i höst?
snyggaste kändisen förutom rihanna & megan fox

Svar: Ja det gör jag. Haha svår fråga, han ska vara snäll, rolig och få mig känna mig uppskattad.
Hmm, ÄLSKAR stora koftor med stor krage. När bilderna är klara vi tog igår ska jag visa vad jag tycker är snyggt i höst :)
haha det är nog dom två jag är helt kär i :D Rihanna är nog min BIG LOVE ;D
Hej Malin!
Jag undrar om du fortfarnde håller på med musik? För du har en sjukt bra röst! Älskade låten "så min vän" som du sjöng i :)

Svar: Tyvärr väldigt lite :( Men ska snart försöka dra igång igen. Imorgon ska jag spela in med en kompis vilket var väldigt länge sedan. Får se om det blir bra så jag kan lägga ut den här :)
åå tack ;D Det var länge sedan. Har gjort lite efter de.
Dom sista frågorna kommer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fan va du verkar go och snäll Malin!!!! :D Ville bara få sagt det! Hur reagerar du om man kommer fram och säger tll dig irl om att man läser bloggen osv? :D

2010-09-21 @ 00:15:56
Postat av: Smashitup/Malin

ÅÅ tack :D Vad glad jag blir ni tycker det bara genom läsa min blogg!

Jag har inte varit med om de tidigare :) Men hade nog gett en go kram och tyckt det var gulligt eftersom min blogg inte ens är stor:D

kramar

2010-09-21 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0