musik..

Sitter hemma efter en väldigt konstig dag. Sitter och lyssnar på en låt som påverkat mig på något sätt. Det är inte ofta låtar gör det. Den är mkt speciell med, inte alls min stil av musik att sjunga eller lyssna på men jag ÄLSKAR den.
Det är något med låten som berör väldigt mkt. Ska lägga upp den!! Nu kommer njuta av den. Sätt på den på högsta volym, eller i med hörlurar och bara njut!
Nog om låten kanske ? :D
Efter jobbet gick jag till 4her med ida och fannie provade kläder inför mode visningen som är på TORSDAG kl 18 :)
Alla butiker i hela stan ska nog gå. Fast mina modeller kommer va snyggast ;P
Nu sitter jag och gör inte mkt mer än lyssnar på musik och kollar lite bloggar :)  Imorgon flyttar vi till den vår nya lägenhet !!!  Weiiiiiiiiiiiii :D:D Bilder kommer imorgon, här är lite blandade från helgen :)
Pussss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Malin, kan du inte skaffa BlogLovin? Det är så bra att få i mejlen när du uppdaterat din blogg! :)

Fortsätt med det du gör!

2010-09-29 @ 08:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0