What am I gonna to do when the best part of me was always you.






Heeeej :) Sorry jag inte svarat på frågorna idag men har fotat för 4her. LOVAR göra det imorgon!
Det har kommit in så galet mkt snyggt i butiken!
Söker dock en model för 4 her, helst en tjej från uddevalla ? Jag fick fotas idag och jag suger på bild !!! Gör något fult med munnen typ när jag känner mig obekväm :P
Kan ni inte skriva om ni är sugna stå model för mig ? Får även gå modevisningar mm :)
Min underbara vän fanny är 4her model men hon bor i sthlm så blir de svårt kunna ta bilder som en gång i månaden som vi måste typ göra.

Hörs imorgon sov så gott. Här är lite bilder från butiken :) Bilderna på mig kommer imorgon dom med så imorgon blir det faan mkt att titta på :P

Pussssss












Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nån mail?

2010-09-19 @ 21:39:52
Postat av: Anonym

hade jätte gärna velat, känner den familjen som äger butiken också! bor 10 min från stan så hade gärna ställt upp! :)

2010-09-19 @ 23:47:07
Postat av: B

Hade också gärna ställt upp! :D Hade vart jättekul!

2010-09-20 @ 12:42:30
Postat av: Smashitup / Malin

Maila mig gärna , [email protected] . Bild dig själv och vad du heter :) kramar

2010-09-21 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0