13/4.

Heeej :)

Lämna nyss melis på dagis och ska snart jobba 12-18.
Ikväll blir de spinning med amanda och challe efter jobbet i ca 45 min.

Yes min facebook är nu borta, personerna som ville "jävlas" eller vad man ska kalla de lyckades få den nu nerlagt. lika bra de kanske. Att någon person eller personer går in på min egna facebook och läser mina mail har verkligen inte mkt till liv själva. Jag tycker synd om er.

Sen att dom ska försöka göra mig ovänn med personer är ÄNNU värrre. Denna gången fick dom väldigt långt för att försöka få mig se ut som en som snackar skit! GLAD att detta som dom "spred" ut redan var ord jag redan sagt rakt ut till personen. ALLA mina nära VET vem jag är.
Jag skulle aldrig vilja SÅRA någon med flit, sen snackar vi ALLA skit någon gång men detta var inte något skitsnack dom försökte få de se ut som utan ord jag redan sagt till personen face to face. Så tyvärr ni lyckades inte där heller.

Nog om detta, får väl snart reda på vilka personerna är och då blir det inte roligt.
Man tror man är så tuff bakom datan och kan göra vad som helst och tro det inte går spåra. haha MEN hur ni gjorde detta så fult så kommer jag göra allt för få reda på vem du/ni är. Det som gör mig så glad är att jag KOMMER få reda på de med! haha

Back to work, sen blir det lunch med brudarna hos amanda å challe!


LOVE



mina bästa


Kommentarer
Postat av: evelina

Hur lyckades du få bort den? exakt samma hände med min facebook och mail!

2011-04-15 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0