beautiful people

Hej!

Fint väder idag igen:) Tog på mig min nya puder färgade kavaj och shorts till jobbet! Hur skönt?
Gjorde mina naglar i morse hos jessica:) Skrik ROSA :D
Blev hur nöjd som helst verkligen.

Imorgon blir det en kort dag sen bär det ut till smögen med mina underbara tjejer!

Ni som tror jag tagit bort er på facebook som jag inte pratat med så är det inte så:) Har en ny och kan inte lägga till folk jag känner, fråga mig inte varför men kunde bara lägga till typ 3 om dagen :) haha så lägg till mig ni som vet vi är vänner!


Ikväll blir de hem mysa med mini och laga något gott;) Melis ska vara påskgumma till dagis imorgon :)


LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0