married?

Gick hämta posten så ser jag en jätte vacker tjej kliva ut ur en jätte snygg bil och hennes klänning var helt UNDERBAR!!!
Kom och tänka på då att gifta sig?? Det känns typ som INGEN av mina kompisar skulle bara :Nu ska vi snart gifta oss! haha okej vi är bara 21-22 men typ 25-28 då skulle jag vilja gifta mig kanske :P haha jag vill ju inte vara en röten hagga på mina kort när jag tittar tillbaka på bilder när jag är gammal.
Jag ringde amanda och sa vi borde åka ner till gbg och bara PROVA klänningar någon gång:P ifall det aldrig blir av någon friar till oss haha :P Amanda kanske är fel person som varit tsm med eric i 100 år men endå en kul grej?
Eller är jag cp? haha

jaja udda inlägg men blev så sugen gifta mig någon gång i livet haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0