28/2

Heeej :) Sitter på jobbet nu och har lite dö tid över så tänkte blogga lite!

Först vill jag säga 31 mars är det kund kväll på 4her! Massa SNYGGT och lite modevisningar, bra musik mm! Var där !!

Helgen var lugn och skön:) Var hemma mös i fredags me min babe och såg på film:) Veckans film: Pettson och findus:) Den går just nu hemma hos oss 24/7.
Irmis kom på natten full och glad och sov hos mig efter varit ute på harrys :)

Lördagen var det jobb och sen gick jag ut och käkade lite mat på mortens med lite brudar:)

Det är jobb och mkt Gbg som gäller i veckan :) Ska bli riktigt kul!


LOVE




Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbar du i gbg?

2011-03-01 @ 17:34:53
Postat av: smashitup /Malin

Nej det gör jag inte:) Jobbar i uddevalla

2011-03-01 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0