Hej BLOGGEN!!

Long time !! miss me ?? :)
Ligger i soffan och kollar lite tv så tänkte va fan, länge sedan nu jag blogga så kunde skriva några rader om vad som händer i mitt liv.
I helgen var jag och HELA släkten i Danmark på ett bad hotell. Hade grymt kul!
Nu i veckan blir det jobb och på fredag åker jag till sthlm på modemässan :) De ska bli skoooooooj !!
Vi kommer åka upp på fredag morgon tidigt som aset och åker hem söndag igen :) Ska spela in lite nya låtar på lördagen !!
JAAA så kul var detta :P Amelia mår bra och växer och tjötar om allt just nu. Hon har kommit in i fasen : va gör du mamma? vart ska du mamma? vem då mamma? Ja ni fattar. ALLT ska hon fråga om ...... Men alla åldrar har ju sin charm.
Vi hade SEXPARTY hemma hos mig för typ 2 veckor sedan var så jävla KUL!! Tjejer/killar GÖR DE, man lär sig även en massa kul !
Jag gör inte så mkt annat på dagarna än jobba och försöker träna 3 dagar i veckan.
Jag gjorde en sådan där mobbad grej i typ dec, tog ett kort på mig själv i underkläder och ska se om det är någon skillnad i typ juni :) ska fan ta lägga ut dom om det är någon skillnad :P
Hoppas allt är bra med er och snart kommer lite nytt från 4her med :) Är de något ni vill fråga om bara skriva de :)
LOVE

Kommentarer
Postat av: anna

JAAAAA kul med uppdatering igen!!!! :D

2011-02-08 @ 18:21:12
Postat av: Erika

Jätteroligt! Jag har varit inne en massa gånger och det är skitkul att du har uppdaterat! :D

2011-02-08 @ 20:25:32
Postat av: mmm

Hej!



Vilket hotell var det ni var på som var med bad ?

:)

2011-02-08 @ 23:35:37
Postat av: L

snygggggggggggggggggga bilder, uppdatera oftare, din trogna lasare



ALSKAR PORRMALIN <3

2011-02-09 @ 06:06:24
Postat av: zassa

Jösses vad fin bild på Amelia! Och du är lika vacker som vanligt ! Kram

2011-02-22 @ 13:46:47
URL: http://www.zassy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0