Min ängel

Jag har sagt detta många gånger och kommer säga det tusen gånger till. Jag har den absolut finaste och vackraste dottern man kan få. Jag kan ibland bara sitta och titta på henne och endå inte förstå att hon är min. Sakna henne när jag sitter på jobbet, pussa henne så hon nästan blir helt röd på skinderna.
Måste säga att denna ålder hon är i nu är verkligen tuff men tror det även är den bästa! Amelia är helt fantastisk och så snäll att man ibland undrar om hon verkligen är 3 år snart.
Igår kväll när jag skulle lägga henne så kröp jag ner som vanlig i hennes lilla säng där jag egentligen inte alls får plats och började som vanligt med att säga när hon frågar varje natt varför hon måste sova :Vilka sover mer än mig? Så drar jag upp alla namn, mormor,sara,pappa, morfar mm.
Så la hon armen om min hals och sa : Du är snäll mamma, du får alltid sova med mig.
Vet ni som kanske inte har barn tycker detta lät som typ "okej" Men att få känna vissa känslor som man aldrig tidigare känt det är obeskrivligt.
Det finns så mkt amelia säger som värmer i mitt hjärta så otroligt mycket.
Jag är så stolt över min dotter.

Snart fyller hon 3 år och jag vet faktsikt inte vad jag ska köpa henne. Hon har redan det hon ville ha, När jag fråga henne ville hon ha en ödla... men nej tack .........

Tips?? Något ni gett som ni sett gett stor uppskattning?









Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa tjejen!

2011-07-13 @ 13:14:42
Postat av: Anonym

bästa tjejen!

2011-07-13 @ 13:15:38
Postat av: Anonym

Åhhhh! Söta fina lilla Amelia!

2011-07-13 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0