rain...............

Igår var vi ute och käkade med fanny och alex på harrys! Sen blev det bio :) transformers 3.. Det var verkligen inte min typ av film alls, inte ens sett 1an eller 2an. :) Meeeen man ställer väl upp för laget:)
Helt okej film, men dock fööör lång.
Nu ligger jag hemma i soffan, min mage är helt fruktansvärd. Har så ont. inte kunnat jobba på hela veckan.
Fått nya mediciner så hoppas faaaaan detta försvinner snart för har inte kunnat njuta av mat i snart 2 månader.
Kom nyss hem från snäckan med la familja käkade en fisk soppa som var utom ord god men mådde illa efter 3 skedar ....
ikväll blir de bara soffan och en bra film :) Imorgon ska jag besöka amanda i hunnebo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0