8 juni

Skulle logga in och ser fanny är på framsidan på blogg.se ;) Men förstår, hennes bilder är sååå bra.

Sitter på jobbet nu, 3 timmar kvar:) Sen ska jag bli två barns mamma för några timmar:) Willma kommer hit kl 18 och ska hem till mig en stund och leka med melis! Bra för becca och angelo få lite tid för sig själva med. (man måste de)

ÄNTLIGEN har jag ida hittat en låt vi ska spela in :) Efter många om och men men nu tror jag att vi kör på denna;)

Imorgon är en stor dag för då tar min syster (lilla syster) STUDENTEN!!! Ska bli så kul, det är ju en av dom bästa dagarna i livet. Efter 10 år i skolan och äntligen bli klar! :)

Helgen blir lugn, bara ta de lugnt och hoppas att det blir sol så man kan ligga ute och sola.

Ha en bra daaag :)


LOVE



ps, FAN VA GOTT SKATTEN KOMMER IMORGON ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0