You say i´m a bitch like it´s a bad thing

Heeej :)
Texten där uppe är till er som dömmer mig innan ni känner mig .

Är på jobbet nu, ida kommer nog snart förbi och tjötar lite:) Jobbar till 18 sen blir det hämta mini och sen hem för dra på sig något snyggare för kvällen.
När jag lagt melis ska jag möta upp tjejerna hos amanda :) Min snälla sis ska sitta hemma hos mig medans lillan sover <3 så snäll är hon som ställer upp!

Ida är hemma från turkiet så ska bara ha en riktig tjej kväll som kanske slutar med lite dans? ;) Lediga imorgon!

Hoppas det blir fint väder imorgon :) Ska ut lägga oss på skeppan kanske och bara sola! Amelia är svart på händerna redan... ( hennes pappas pigment) :) aviiis.

Ha en bra daaaaaaaaaaag :)


LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0