28/3

God morgon, vad häääänder?? SNÖ!! PALLAR INTE MER SNÖ... Jag som skulle ta med amelia och willma ut och leka på lekplatsen idag, sen är jag sjuk me :( allt suger...
Behöver inte säga mer än helgen var hemsk,
Allt spåra ur totalt. Kände verkligen att jag inte längre levde det livet längre efter i helgen så nu blir de fan hemma morsa än drama kvällar ute. Alltid härligt med små barn som man inte har en aning om sanningen som kryddar på saker och går runt med öppen käft ,
Sen ska jag stå för mig själv, är inte guds bästa barn men innan man börjar snacka ska man nog vara noga med det man går runt säger för ofta stämmer det inte mer än till 30%. Man vill alltid låta bäst i sina egna vänner öron, ska inte göra de längre, ska stå för saker om jag är dum och be om förlåtelse, men när folk tror dom veeeeet vem jag är som inte känner mig kan ta sig i röven!
HAHA lite hat inlägg kände jag men så trött på folk som yttrar sig om mig och inte har en aning.
Idag är jag ledig, ont i halsen, låter som en gås men ja ska inte klaga.
Nu blir de frulle med meliiiis sen kanske om jag orkar ska vi hitta på något kul :)
Lite bilder kommer häääääär :)

Kommentarer
Postat av: Irma

<3

2011-03-28 @ 10:10:27
URL: http://eminairma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0