BIG LOVE

God morgon
Vaknade med att jag hörde hur amelia kröp ur sängen, sa inget och gick in på toa.
Jag sa inget heller för var så trött. Väntade ett tag och hörde hur hon spolade och kom tillbaka.
Kröp upp i sängen och jag titta på henne och sa vad duktig du är som går på toa gumman får till svar: Jag är stor tjej mamma, behöver inte säga allt till dig.. haha snälla :P
Uppe med tuppen var hon i alla fall :) Ligger kollar på tecknat och ska snart göra mig lite snyggare om det går.
Jobb till 16 sen blir det nog torp en sväng och sen och ha myskväll med tjejerna :)
Imorgon blir det träning och bara slappa! En lugn helg med andra ord.
ha en bra dag med LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amelia är otroligt söt!

2011-03-18 @ 09:27:58
Postat av: irmis

ni är underbara!

2011-03-18 @ 14:50:04
URL: http://eminairma.blogg.se/
Postat av: Annie

kan du inte visa massa bilder där du bor?

2011-03-20 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0